Retur & Reklamation

Returret

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen (ekskl. porto og ekspedition) til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde. Se også punktet: Praktisk information vedr. reklamation og returnering. Der er ikke returret på bestillingsvarer.
 

Reklamation

Casa Mille yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Casa Mille indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder du selv returneringsomkostningerne. Se også punktet: Praktisk information vedr. reklamation og returnering.
 

Praktisk information vedr. reklamation og returnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til Casa Mille. Varereturnering foregår til vores adresse, såfremt andet ikke er aftalt. Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller ved at aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken.