FAQ

Hvad koster det at sende min pakke ?

Forsendelser i DK koster 50,- kr. Forsendelser i DK over 800,- kr. leveres fragtfrit. Prisen på leveringer til udlandet kan variere afhængig af størrelse, vægt og destination. Prisen på fragten fremgår på ordren inden du går videre til betaling
 

Hvor lang er leveringstiden ?

Vores leveringstid er normalt 2-4 hverdage efter bestilling, medmindre andet er angivet under produktet. Har du brug for hurtig levering, så kontakt os gerne så vi kan gøre hvad vi kan for at hjælpe dig.
 

Hvor er min forsendelse ?

Alle varer leveres med Post Danmark medmindre andet er aftalt. Vi sender dine ting enten som breve eller med pakkepost. Dette afhænger af størrelse, vægt, værdi etc. Hvis din pakke bliver sendt med pakkepost modtager du et Track and Trace nummer, så du kan følge pakkens vej fra posthuset og til modtager-adressen. Kan du ikke spore pakken eller er den ikke sendt som pakkepost - så kontakt os.
 

Hvordan returnerer jeg min vare ?

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen (ekskl. porto og ekspedition) til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde. Udfyld vores returformular og vedlæg denne i forsendelsen - så er du sikker på vi modtager den korrekte information, hvilket letter arbejdsgangen og sikrer en hurtigere tilbagebetaling.
 

Varen er defekt - hvad gør jeg ?

Casa Mille yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Casa Mille indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder du selv returneringsomkostningerne.