Betingelser

Betingelser

Alle varer leveres med Post Danmark med mindre andet er aftalt. Vi sender dine ting enten som breve eller med pakkepost. Dette afhænger af størrelse, vægt, værdi etc. Hvis din pakke bliver sendt med pakkepost modtager du et Track and Trace nummer, så du kan følge pakkens vej fra posthuset og til modtager-adressen. Dette er en service fra Post Danmark.
 

Forsendelser i DK koster Kr. 50,-. Vi leverer fragtfrit i Danmark ved køb over Kr. 800,-. Priser på forsendelse til udlandet afhænger af størrelse,vægt, destination etc. Prisen vil fremgå på ordren, inden du går til betaling.
 

Vores leveringstid er normalt 2-4 hverdage efter bestilling, medmindre andet er angivet under produktet eller aftalt. Vi tager forbehold for udsolgte eller udgåede varer, hvilket kunden naturligvis vil blive informeret om så hurtigt det er muligt. Har du brug for hurtig levering, så kontakt os gerne så vi kan gøre hvad vi kan for at hjælpe. Bestil gerne i god tid hvis du vil være helt sikker på at få levering til en bestemt dato, så vi er sikre på at varer bliver reserveret til dig og ikke når at blive udsolgt. Når en vare bliver afsendt vil du få besked via mail.

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag de modtages. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentligt samme stand og mængde som du modtog den, inkl. ubeskadiget emballage. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen (ekskl. porto og ekspedition) til din konto indenfor få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde. Se også punktet: Praktisk information vedr. reklamation og returnering.

Casa Mille yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Casa Mille indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder du selv returneringsomkostningerne. Se også punktet: Praktisk information vedr. reklamation og returnering.
 

Bestillingsvarer kan være forbundet med ekstra lev. omkostninger, og bliver muligvis ikke krediteret 100% såfremt varer returneres og ikke kan sendes tilbage til producenten.
 

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til Casa Mille. Varereturnering foregår til vores adresse, såfremt andet ikke er aftalt. Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller ved at aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken.
 

Casa Mille modtager betaling med Dankort & Visa/Dankort. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Casa Mille krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.